Materiał Partnera

Jak zrobić dobry film promocyjny?

Jak zrobić dobry film promocyjny?

Dziś obraz ma większą siłę niż słowo. Dlatego dużo firm decyduje się na wykorzystanie filmu jako narzędzia promocyjnego. Nie każdy film jednak przyciągnie uwagę klienta. Jak sprawić, aby widz nie przestał go oglądać? Jak skutecznie zaprezentować ofertę i strategię firmy w kilkadziesiąt sekund? Powierz to zadanie specjalistom od filmów whiteboard animation.

Jak powstają filmy whiteboard animation i na czym polega moc ich przekazu?

Od tysięcy lat rysunki ułatwiają komunikację międzyludzką. Pomagają wyrazić to, co trudno opowiedzieć przy użyciu samych słów. Potencjał, jaki drzemie w tej formie przekazu wykorzystują między innymi twórcy filmów whiteboard animation, które powstają dosłownie na oczach widza. Odbiorca takiej animacji widzi kolejno pojawiające się obrazy i angażuje się w toczącą się na nich historię opowiadaną przez narratora. W ten sposób skupia całą swoją uwagę na materiale i zapamiętuje zawarte w nim informacje. Czy nie o to chodzi w filmie promocyjnym?

Dziś świat pędzi przed siebie, a czasu i miejsca na rozmowy w nim jest coraz mniej. To kolejny argument, przemawiający za rysunkową animacją. Film whiteboard animation pozwala w jasny, prosty i angażujący sposób przedstawić każdy produkt i usługę. Nie dziwi więc fakt, że to narzędzie promocyjne wykorzystują wielkie firmy takie jak Coca-Cola, Carlsberg czy Dropbox.

Whiteboard animation, czyli skuteczny przekaz w 90 sekund

Charakter animacji sprawia, że widz towarzyszy jej bohaterom od początku do końca, a rysująca na żywo ręka wzmaga uwagę oglądającego nawet o 700%! Dzięki temu taki materiał promocyjny wyróżnia się na tle innych, zwykłych filmów. Co ważne – wystarczy 90 sekund, aby skutecznie dotrzeć do klienta. Półtoraminutowy rysowany film o nowym produkcie czy usłudze z powodzeniem może zastąpić inne, znane klientom materiały promocyjne – mówi gryzmografka, twórczyni filmów whiteboard animation z Opowiedz to.

Inne zastosowania rysowanych filmów

Z całym przekonaniem można powiedzieć, że animacje tego rodzaju sprawdzą się tam, gdzie potrzebne jest narzędzie do przekazywania ważnych komunikatów na odległość, a w tym na platformach edukacyjnych czy w intranecie.

Twój przekaz ubrany w opowieść z odręcznymi wizualizacjami skupi na sobie uwagę widzów od pierwszych do ostatnich sekund. Nie przestaną słuchać i patrzeć, a zawarte w filmie myśli, wnioski i refleksje pozostaną z nimi, nawet jeśli dotyczą tematów lub spraw, które są dla nich trudne. Jednym słowem – jeśli zależy Ci na tym, aby komunikat nie zgubił się wśród innych informacji, postaw na sprawdzone rozwiązanie, jakim jest whiteboard animation.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Pliki cookies (tzw. "ciasteczka") stanowią dane informatyczne, w szczególności tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Dowiedz się więcej Akceptuję