Artykuł sponsorowany

Na czym polega IP streaming?

Na czym polega IP streaming?

Streaming to wygodna i szybka metoda umożliwiająca oglądanie oraz słuchanie ulubionych multimediów bez konieczności uprzedniego ich zapisania na urządzeniu. Część z nich może być objęta prawami autorskimi – należy wiedzieć, że w niektórych przypadkach korzystanie z transmisji strumieniowej jest uznawane za nielegalne. Z artykułu dowiesz się, jak działa transmisja strumieniowa i na czym polega. Poznasz też najpopularniejsze rozwiązania.


Czym jest streaming?

Streaming to pojęcie, które cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród osób w różnym wieku. Termin ten oznacza usługi polegające na udostępnianiu rozmaitych multimediów bez konieczności ich wcześniejszego pobierania na dysk komputera. Pozwala to znacznie oszczędzić czas, ale też zyskać dostęp do wielu ciekawych, wcześniej niedostępnych propozycji. Rozwiązanie to działa na prostych zasadach. Gdy plik multimedialny jest odtwarzany strumieniowo, dane pobierane z witryny internetowej są tymczasowo przechowywane w pamięci RAM komputera. Następnie z niewielkim opóźnieniem trafiają do odtwarzacza multimedialnego, a chwilę później są już zastępowane nowymi. Specjaliści z Kempa Invest zaznaczają, że wybierając tą usługę można zyskać możliwość przesyłania multimediów w czasie rzeczywistym, przy zachowaniu ich wysokiej jakości. Co istotne, to rozwiązanie jest dostępne na terenie wszystkich europejskich państw.


Gdzie jeszcze można wykorzystać streaming?

Live streaming cieszy się coraz większą popularnością. Ogromne zainteresowanie jakie wzbudza wśród odbiorców przekłada się na coraz szersze możliwości wykorzystania. Jednym z ciekawszych przeznaczeń jest możliwość wykonywania relacji z wydarzeń. Doceniają to osoby, które nie mogą dotrzeć na organizowane imprezy. Mogą oni w domowym zaciszu na żywo zobaczyć jej całość bądź wybrane fragmenty. Wystarczy IP Stream, by móc na żywo prowadzić transmisję z koncertów, festynów imprez masowych i innych. Co istotne – sprawdza się nie tylko w tematyce rozrywkowej, ale też w świecie biznesu. Dzieje się tak, ponieważ streaming pozwala wykonywać webinary – są to interakcje z widzami w czasie rzeczywistym. Wykorzystuje się je głównie jako pewnego rodzaju formę szkolenia, w trakcie którego uczestnicy mogą dyskutować na dostępnym chacie. Ciekawym pomysłem na ich użycie są także akcje promujące konkretną markę. W prosty sposób właściciel/pracownik może pokazać produkty i odpowiedzieć na zapytania konsumentów.

Tak naprawę możliwości marketingowych, jakie daje streaming, jest tak wiele, że nie sposób ich wymienić w jednym miejscu, aczkolwiek warto w to rozwiązanie inwestować, gdyż lada moment będzie stosowane na porządku dziennym.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.