Artykuł sponsorowany

Jak działają wirtualne centralne telefoniczne?

Jak działają wirtualne centralne telefoniczne?

Znamienną cechą XXI wieku jest globalizacja. Nieustanny rozwój sektora usług wymaga nowoczesnych, szybkich i niezawodnych rozwiązań komunikacyjnych. Skuteczna wymiana informacji jest czynnikiem niezbędnym do sukcesu każdej działalności. W firmie komunikacja zachodzi na dwóch płaszczyznach – wewnętrznym (między pracownikami) oraz zewnętrznym (z klientami). Narzędziem, które poradzi sobie z obydwoma, jest wirtualna centrala telefoniczna.

 

Czym są wirtualne centrale telefoniczne?

Wirtualne centrale telefoniczne to narzędzia komunikacyjne znajdujące się w chmurze, oparte na technologii VoIP (Voice over Internet Protocol). To innowacyjny system komunikacji pozwalający na odbieranie i przekazywanie połączeń, dźwięków mowy, przy pomocy Internetu wykorzystującego adres IP. System nazywany jest także telefonią internetową.

Wirtualne centrale telefoniczne posiadają szeroki zakres funkcjonalności, które sprawdzą się zarówno w małych, jak i dużych firmach. Rozwiązania VoIP pozwalają na rozmowy wewnątrz firmy oraz rozmowy z klientami. Umożliwia to także przeprowadzanie rozmów konferencyjnych i nagrywanie ich. Zastępują także faks, który odbierany jest poprzez adres mailowy. Inne funkcje wirtualnych centrali telefonicznych to między innymi:

  • przekierowywanie połączeń pomiędzy numerami wewnętrznymi,
  • funkcja poczty głosowej,
  • ustawianie komunikatu powitalnego (w tym możliwość zaprogramowania automatycznego dostosowywania komunikatu do pory dnia),
  • funkcja tworzenia kolejek połączeń przychodzących.

 

Wirtualne centrale telefoniczne w Twojej firmie

Zaletą wirtualnych central telefonicznych jest przede wszystkim ich prostota. Do zainstalowania centrali potrzebne są jedynie telefony oraz komputery z dostępem do Internetu. Wszystko odbywa się w chmurze. Nie ma potrzeby montowania uciążliwego okablowania, a ilość urządzeń fizycznych jest ograniczona do niezbędnego minimum. To oszczędność miejsca i pieniędzy, ale także nerwów, które mogłyby zostać zszargane przez szwankujące tradycyjne centralki telefoniczne.

Rosnąca ilość dostawców usług telekomunikacyjnych może wprawiać w zakłopotanie. Skomplikowane parametry są trudne do porównania. Warto skorzystać z doradztwa telekomunikacyjnego i na podstawie fachowych zestawień podjąć decyzję o wyborze konkretnej usługi. Firma Moll Telecom Service specjalizuje się w analizie innowacyjnej telekomunikacji. Specjaliści doskonale wiedzą, na co zwrócić uwagę, co jest zbędne, a co przyda się do sprawnej komunikacji w konkretnej firmie.

Dowiedz się, jakie wirtualne centrale telefoniczne sprawdzą się u Ciebie!

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.