Artykuł sponsorowany

Jak zrobić dobry film promocyjny?

Jak zrobić dobry film promocyjny?

Dziś obraz ma większą siłę niż słowo. Dlatego dużo firm decyduje się na wykorzystanie filmu jako narzędzia promocyjnego. Nie każdy film jednak przyciągnie uwagę klienta. Jak sprawić, aby widz nie przestał go oglądać? Jak skutecznie zaprezentować ofertę i strategię firmy w kilkadziesiąt sekund? Powierz to zadanie specjalistom od filmów whiteboard animation.

Jak powstają filmy whiteboard animation i na czym polega moc ich przekazu?

Od tysięcy lat rysunki ułatwiają komunikację międzyludzką. Pomagają wyrazić to, co trudno opowiedzieć przy użyciu samych słów. Potencjał, jaki drzemie w tej formie przekazu wykorzystują między innymi twórcy filmów whiteboard animation, które powstają dosłownie na oczach widza. Odbiorca takiej animacji widzi kolejno pojawiające się obrazy i angażuje się w toczącą się na nich historię opowiadaną przez narratora. W ten sposób skupia całą swoją uwagę na materiale i zapamiętuje zawarte w nim informacje. Czy nie o to chodzi w filmie promocyjnym?

Dziś świat pędzi przed siebie, a czasu i miejsca na rozmowy w nim jest coraz mniej. To kolejny argument, przemawiający za rysunkową animacją. Film whiteboard animation pozwala w jasny, prosty i angażujący sposób przedstawić każdy produkt i usługę. Nie dziwi więc fakt, że to narzędzie promocyjne wykorzystują wielkie firmy takie jak Coca-Cola, Carlsberg czy Dropbox.

Whiteboard animation, czyli skuteczny przekaz w 90 sekund

Charakter animacji sprawia, że widz towarzyszy jej bohaterom od początku do końca, a rysująca na żywo ręka wzmaga uwagę oglądającego nawet o 700%! Dzięki temu taki materiał promocyjny wyróżnia się na tle innych, zwykłych filmów. Co ważne – wystarczy 90 sekund, aby skutecznie dotrzeć do klienta. Półtoraminutowy rysowany film o nowym produkcie czy usłudze z powodzeniem może zastąpić inne, znane klientom materiały promocyjne – mówi gryzmografka, twórczyni filmów whiteboard animation z Opowiedz to.

Inne zastosowania rysowanych filmów

Z całym przekonaniem można powiedzieć, że animacje tego rodzaju sprawdzą się tam, gdzie potrzebne jest narzędzie do przekazywania ważnych komunikatów na odległość, a w tym na platformach edukacyjnych czy w intranecie.

Twój przekaz ubrany w opowieść z odręcznymi wizualizacjami skupi na sobie uwagę widzów od pierwszych do ostatnich sekund. Nie przestaną słuchać i patrzeć, a zawarte w filmie myśli, wnioski i refleksje pozostaną z nimi, nawet jeśli dotyczą tematów lub spraw, które są dla nich trudne. Jednym słowem – jeśli zależy Ci na tym, aby komunikat nie zgubił się wśród innych informacji, postaw na sprawdzone rozwiązanie, jakim jest whiteboard animation.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.